Aosite, postu chì 1993
L'ultima emissione di u "Barometru di u Cummerciu di Merchandise" hè basamente coherente cù a previsione di u cummerciu mundiale publicata da l'OMC u 31 di marzu.
In u sicondu trimestre di u 2020, quandu u bloccu è e misure restrittive sò state implementate cumplettamente, u voluminu di u cummerciu di merchenzie hè cascatu da 15,5% annu à l'annu, ma da u quartu trimestre, u cummerciu di merchenzie avia superatu u livellu di u listessu periodu. in 2019. Ancu s'è e statistiche trimestrali di u voluminu di u cummerciu per u primu è u sicondu trimestre di 2021 ùn sò micca state publicate, a crescita annu à l'annu hè prevista per esse assai forte, in parte per via di u recente rinfurzamentu generale di u cummerciu glubale è di a diminuzione eccessiva di u mercatu globale. cummerciale l'annu passatu per l'impattu di l'epidemie. puntu di partenza.
Ciò chì deve esse nutatu hè chì fatturi cum'è e differenze regiunale, a debulezza cuntinua in u cummerciu di servizii, è u tempu ritardatu per a vaccinazione in i paesi à pocu redditu anu pregiudicatu e prospettive di cummerciu glubale relativamente pusitivu à pocu tempu. A nova epidemia di pneumonia di a corona cuntinueghja à esse una minaccia per e prospettive di u cummerciu glubale, è una nova onda di epidemie chì pò emergere pò disturbà u prucessu di ricuperazione di u cummerciu glubale.