Aosite, postu chì 1993
Questi boni risultati mostranu chì parechje marche anu benefiziu di e novi bisogni è aspettative ligati à a nova pandemia di pneumonia di a corona.
L'e-commerce hè naturalmente una di e industrie in boom. Amazon cuntinua a cima di a lista cù una valutazione di $ 683,9 miliardi, un aumentu di 64%. U tassu di crescita di Alibaba in u settimu classificatu era moderatu, à 29%.
Hè infurmatu chì, sicuru, l'imprese d'alta tecnulugia viaghjanu bè. Apple (74% di crescita) è Microsoft (26% di crescita) sò listessi, è a cumpagnia di software Zoom hè ancu nantu à a lista. Ma a crescita più maravigghiusa hè Tesla. Sicondu l'estimi di Kantar, u valore di Tesla hè aumentatu di 275% annantu à u 2020, righjunghjendu 42,6 miliardi di U.S. dollari.
TikTok, Pinduoduo è Moutai ponu esse vistu trà e cumpagnie chì anu più di radduppiatu in valore.
U rapportu hà dettu ancu chì a situazione in i diversi paesi hè diversu, è a marca US hè in a situazione megliu. 56 di u top 100 listinu di u mondu sò cumpagnie americane. Ancu u valore di McDonald's hè aumentatu di 20% - cù i so ristoranti glubali chjusi unu dopu à l'altru per via di e misure di quarantena, a cumpagnia hà riesciutu à esce da i prublemi affittendu a so attività di takeaway.
U rapportu hà nutatu chì u valore di l'imprese europee in u ranking era solu 8%, cumparatu cù 20% in 2011. A proporzione di marchi chinesi hè 14%.
Sicondu u rapportu, ci sò cinque marche francesi nantu à a lista, principarmenti ligati à l'industria di i prudutti di lussu è di i prudutti di bellezza: Louis Vuitton hè classificatu 21u cù 75,7 miliardi di U.S. dollari, un aumentu di 46%, seguitu da Chanel, Hermes, L'Oreal è operazioni mobili. Business Orange.