Aosite, postu chì 1993
Risposta: a. A superficia di l'acciaio inossidabile hà accumulatu polvera chì cuntene altri elementi metallichi o attache di particelle di metalli stranieri. In l'aria umida, l'acqua cundensata trà l'attache è l'acciaio inossidabile cunnetta i dui per furmà una micru bateria, pruvucannu l'electricità A reazione chimica distrugge a film protettiva, chì hè chjamata corrosione elettrochimica.
Ò. A superficia di l'acciaio inossidabile aderisce à u sucu orgànicu (cum'è melone, verdura, zuppa di noodle, sputum, etc.), chì forma l'acidu urgànicu in presenza di l'acqua è l'ossigenu, è l'acidu orgànicu corroderà a superficia metallica per un longu tempu. tempu.
Ga. A superficia di l'acciaio inossidabile hè aderita à cuntene l'acidu, l'alkali è e sustanzi sali (cum'è l'acqua alcalina è l'acqua di calce chì spruzzanu nantu à u muru di decoru), causendu a corrosione lucale.
d. In l'aria contaminata (cum'è l'atmosfera chì cuntene una grande quantità di sulfuru, l'ossidu di carbonu è l'ossidu di nitrogenu), formarà l'acidu sulfuricu, l'acidu nitricu è l'acidu acìticu liquidu spots in cuntattu cù l'acqua condensata, causendu corrosione chimica.