Aosite, postu chì 1993
U 1 di ghjennaghju hè entrata in vigore u Partenariatu Ecunomicu Regionale Comprensivo (RCEP). L'ultime statistiche da a Dogana Chine mostranu chì in u primu trimestre di questu annu, u valore tutale di l'importazione è di l'esportazione di a Cina à l'altri 14 paesi membri di RCEP hà aumentatu da 6,9% annu à annu, chì rapprisentanu 30,4% di u valore totale di u cummerciu esteru di China u listessu periodu. In u primu trimestre, a crescita di l'importazione è l'esportazione di a Cina cù a Corea di u Sudu, a Malasia, a Nova Zelanda è altri paesi hà superatu i doppii cifre annu à annu.
"Rapportu Annuale 2022 di Prospettivi Economici Asiatici è Processi d'Integrazione" hà dettu chì l'entrata ufficiale in vigore di RCEP marca l'iniziu di a zona di cummercializazione ecunomica è cummerciale più populosa è più grande di u mondu. Ancu di fronte à l'impattu di a nova epidemia di pneumonia di a corona, u ritmu di l'integrazione ecunomica Asia-Pacificu ùn hè micca firmatu. Ch'ella sia ricuperazione ecunomica o edificazione istituzionale, a regione Asia-Pacificu hà furnitu un novu impetu à u mondu.
"U primu annu di RCEP hà dimustratu un bonu momentu di sviluppu". Xu Xiujun, un investigatore in l'Istitutu di l'Ecunumia è a Politica Mundiale di l'Academia Cinese di Scienze Suciali, hà dettu in una entrevista cù questu ghjurnalista chì a regione asiatica include i paesi sviluppati cum'è u Giappone, a Corea di u Sud è Singapore, è ancu a Cina. è l'India. Cina presenta un mudellu unicu cù una forte complementarità è diversità. RCEP hè un standard più altu è una integrazione di più altu livellu di risorse ecunomiche è cummerciale per l'ecunumie in a regione Asia-Pacificu, facendu ecunumie in diverse pusizioni in a catena industriale più strettamente ligati. In tali circustanze, u rolu di guida è di guida di l'Asia orientale in l'ecunumia glubale hè statu ancu rinfurzatu.
"RCEP hè u primu accordu cummerciale regiunale chì include e trè economie principali di Cina, Giappone è Corea di u Sud. Stabilisce relazioni di liberu cummerciu trà Cina, Giappone, Giappone è Corea di u Sud per a prima volta, marchendu un passu impurtante in l'integrazione ecunomica regiunale di l'Asia Orientale ". l'istitutu di ricerca, hà rimarcatu chì u più degne d'attenzione di RCEP hè a regula di l'accumulazione d'origine, vale à dì, quandu si determina l'origine di e merchenzie, se i prudutti di l'altri partiti à l'accordu sò usati, hè permessu di trasfiriri l'altri parti. di l'accordu di liberu cummerciu. I prudutti trasfurmati da una Parte chì utilizanu materiali non originari s'accumulanu à u pruduttu finali. Se u pruduttu finali pruduttu da l'impresa righjunghji più di 40% di u valore regiunale di tutti i paesi in quale l'accordu hè in vigore, pò ottene a qualificazione d'origine RCEP. Sta regula permette à i cumpunenti di valore da ogni membru di RCEP per esse pigliatu in contu, migliurà assai u tassu d'utilizazione di i tassi d'impositu preferenziali in l'accordu, è cunsulidà a fundazione di a catena di furnimentu è a catena industriale in a regione Asia-Pacificu.