Aosite, postu chì 1993
Cume l'ecunumia glubale cuntinueghja à calà, perchè emergenu di colpu i migliori marchi di hardware di u mo paese? (Prima parte)
Dapoi u principiu di questu annu, l'epidemie domestica chì era pensata essenzialmente finita hè subitu rinascita. E duie o trè scintille chì parevanu di pocu tempu, dopu à parechji mesi di ripetizioni, sò gradualmente evoluzionate in una situazione di inizià un focu di prateria ! Parechji lochi sò stati custretti à riavvia, chjude, piantà i salarii, licenziamenti, vendite lente, cumpagnie sò in guai, disoccupazione, ritardata, u cunsumu naziunale hè entratu di novu in un vaghjime, è i magazzini fisici sò vioti. Per un tempu, tutti eranu in periculu, è paria chì una crisa ecunomica tamanta venia, è l'ecunumia glubale hè stata inevitabbilmente colpita duramente di novu.
Tuttavia, questu ùn hè micca un ritrattu di tutte e cumpagnie. Alcune marche principali di hardware di casa ùn solu ùn anu micca diminuitu in u rendiment, ma anu ancu aduttatu piani di espansione. À u principiu di questu annu, Shunde hà publicatu a lista di u primu batch di 23 cumpagnie di salvezza listate, è e cumpagnie di hardware di casa cuntavanu più di 1/6 di elli.
Allora perchè succede questu?
Prima di tuttu, ancu s'è u sviluppu di l'industria di l'hardware in casa hè statu affettatu da parechje difficultà, cum'è l'aumentu di i prezzi di a materia prima, i difficultà in u trasportu, è a calata di l'immubiliare dopu à u focu, a dumanda di prudutti di hardware in u mo paese hà ancu ottinutu una crescita. di 2,8%, righjunghjendu 106,87 miliardi di yuan.
Siconda, e difficultà esterne affruntate da tutta l'industria di l'hardware di casa furzà l'imprese à trasfurmà è cambià. U sviluppu di alta qualità rimpiazza u precedente "vincere cù u prezzu" è diventa gradualmente a tendenza generale è a direzzione di a futura industria di hardware. L'"effettu troppu grande" face chì i marchi chì sò preparati è putenti diventanu più forti, i debuli sò constantemente eliminati, è hè difficiule per i principianti di avè l'uppurtunità di entre in u ghjocu.