Aosite, postu chì 1993
I dati publicati da l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu pochi ghjorni fà anu dimustratu chì u momentu di crescita di u cummerciu glubale di merchenzie hà debilitatu à l'iniziu di questu annu, dopu à un forte ripresa di u cummerciu di merchenzie in 2021. L'ultimu rapportu "Aggiornamentu di u Cummerciu Globale" publicatu da a Cunferenza di e Nazioni Unite nantu à u Cummerciu è u Sviluppu di pocu tempu hà dettu ancu chì a crescita di u cummerciu glubale hà da ghjunghje à un record record in 2021, ma questu momentu di crescita hè previstu di rallentà.
In attesa di a tendenza di u cummerciu glubale quist'annu, l'analista in generale crede chì fattori cum'è a forza di a ripresa ecunomica mundiale, a situazione di a dumanda di l'ecunumia maiò, a situazione epidemica glubale, a risturazione di e catene di furnimentu glubale, è i risichi geopolitichi saranu tutti. avè un impattu nantu à u cummerciu mundiale.
U momentu di crescita si debilitarà
L'ultimu emissione di u "Barometru di u Cummerciu di Merchandise" publicatu da l'OMC hà dimustratu chì l'indici di sentimentu di u cummerciu mundiale di merchenzie era sottu à u benchmark di 100 à 98.7, ligeramente calatu da a lettura di 99.5 in Novembre l'annu passatu.
Un aghjurnamentu di l'UNCTAD predice chì u momentu di crescita di u cummerciu mundiale rallentarà in u primu trimestre di questu annu, cù u cummerciu di beni è servizii prubabilmente sperimentà solu una crescita modesta. U forte aumentu di u cummerciu internaziunale in u 2021 hè principalmente dovutu à i prezzi più alti di e materie prime, l'allentamentu di e restrizioni epidemiche è una forte ricuperazione di a dumanda da u pacchettu di stimulu ecunomicu. U cummerciu internaziunale hè previstu di vultà à a normale quist'annu, postu chì i fatturi sopra citati sò prubabilmente diminuite.