Aosite, postu chì 1993
Stimi di l'UNCTAD: u Giappone beneficerà u più dopu chì RCEP entra in vigore
Sicondu un rapportu di u Nihon Keizai Shimbun u 16 dicembre, a Cunferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu hà publicatu i so risultati di calculu u 15. In quantu à l'Accordu di Partenariatu Economicu Cumpresu Regiunale (RCEP) chì hè entratu in vigore in ghjennaghju 2022, trà i 15 paesi chì participanu à l'accordu, u Giappone beneficerà u più di i taglii tariffari. Hè previstu chì l'esportazioni di u Giappone à i paesi di a regione aumenteranu da 5,5% annantu à 2019.
I risultati di u calculu dimustranu chì, stimulati da fatturi favurevuli cum'è i taglii di tariffu, u cummerciu intra-regionale hè previstu di aumentà da US $ 42 billion. Circa US $ 25 miliardi di questu hè u risultatu di u cambiamentu da fora di a regione à l'internu di a regione. À u listessu tempu, a firma di RCEP hà ancu datu nascita à US $ 17 miliardi in novu cummerciu.
U rapportu hà indicatu chì u 48% di u voluminu di u cummerciu intra-regionale aumentatu di 42 miliardi $, o circa 20 miliardi $, beneficerà u Giappone. L'eliminazione di e tariffi nantu à i pezzi di l'auto, i prudutti di l'acciaio, i prudutti chimichi è altre commodities hà incitatu i paesi di a regione à impurtà più prudutti giapponesi.
A Cunferenza di e Nazioni Unite nantu à u Cummerciu è u Sviluppu crede chì ancu in u cuntestu di a nova epidemia di a corona furiosa, u cummerciu intra-regionale RCEP hè relativamente menu affettatu, enfatizendu u significatu pusitivu di ghjunghje à un accordu cummerciale multilaterale.
Sicondu u rapportu, RCEP hè un accordu multilaterale righjuntu da u Giappone, a Cina, a Corea di u Sud, l'ASEAN è altri paesi, è circa 90% di i prudutti riceveranu trattamentu di tariffu zero. U PIB tutale di 15 paesi in a regione cuntene circa 30% di u totale di u mondu.