Aosite, postu chì 1993
L'OMC hà publicatu prima un rapportu chì predicava chì u cummerciu mundiale di merchenzie continuarà à cresce da 4.7% questu annu.
U rapportu di l'UNCTAD sustene chì a crescita di u cummerciu mundiale questu annu pò esse più bassu di l'espertu datu i tendenzi macroeconomichi. I sforzi per accurtà e catene di furnimentu è diversificà i fornitori puderanu affettà i mudelli di u cummerciu glubale in mezzu di interruzioni logistiche in corso è di l'aumentu di i prezzi di l'energia. In quantu à i flussi di u cummerciu, a regionalizazione di u cummerciu aumenterà per via di diversi accordi cummerciale è iniziative regiunale, è ancu di una crescente dipendenza da fornitori geograficamente più vicini.
Attualmente, a ripresa economica glubale hè sempre sottu una grande pressione. U Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) hà publicatu l'aghjurnamentu di u Rapportu di l'Ecunumia Mundiale à a fine di ghjennaghju, dicendu chì l'ecunumia glubale hè prevista di crescita di 4,4% questu annu, chì hè 0,5 punti percentuali più bassu di u valore di previsione in uttrovi scorsu. annu. U direttore generale di l'IMF, Georgieva, hà dettu u 25 di ferraghju chì a situazione in Ucraina presenta risichi ecunomichi maiò per a regione è u mondu. L'IMF valutà l'impattu potenziale di a situazione in Ucraina nantu à l'ecunumia glubale, cumprese l'implicazioni per u funziunamentu di u sistema finanziariu, i mercati di mercurie, è l'implicazioni dirette per i paesi cù ligami ecunomichi à a regione.