Aosite, postu chì 1993
Cù l'escalation di a crisa in Ucraina, a volatilità di u mercatu internaziunale di merchenzie hà intensificatu significativamente, è ci sò stati cundizzioni di u mercatu più estremi di pocu tempu. Dapoi u principiu di sta settimana, u prezzu di u nichel di trè mesi nantu à a Borsa di Metallu di Londra hà radduppiatu per dui ghjorni di cummerciale consecutivi, u prezzu di u petroliu crudu Brent in Londra hà culpitu à quasi 14 anni, è u prezzu di u gasu naturale. futuri in Auropa hà risuscitatu à un altu di tutti i tempi.
L'analisti anu indicatu chì sta settimana hè prubabile di esse a "settimana più volatile in u record" in u mercatu di e merchenzie, è l'impattu di u cunflittu russo-ucrainu nantu à l'ecunumia pò esse allargatu da l'aumentu di i prezzi di i prudutti.
A crisa di l'offerta hà sovrapposta l'operazione di "short squeeze" per aumentà u prezzu di u nichel "soaring"
U prezzu di u nichel di trè mesi nantu à a Borsa di Metalli di Londra superava $ 50 000 à tonna u 7. Dopu à l'apertura di u mercatu u 8, u prezzu di u cuntrattu cuntinuò à cresce, una volta più di $ 100 000 per tonna.
Fu Xiao, capu di a strategia glubale di u mercatu di merci in BOC International, hà dettu in una entrevista cù l'Agenzia di Notizie Xinhua chì l'aumentu di i prezzi di u nichel à un altu record era principalmente dovutu à l'operazione "short-squeeze" sovrapposta di risichi di supply.