Aosite, postu chì 1993
4. Dopu chì a stallazione hè finita, pruvate a cisterna d'acqua, riempia cù l'acqua, verificate s'ellu ci hè una fuga d'acqua, verificate se u prucessu di drenaje hè liscia, s'ellu ci sò perdite d'acqua, infiltrazioni d'acqua è altri prublemi, è infine sigillate u bordu di l'acqua. cisterna d'acqua cù gel di silice per assicurà chì a distanza trà u tank d'acqua è u countertop hè uniforme.
Chì sò e precauzioni per installà u lavamanu
1. Prima di installà u faucet, verificate bè s'ellu ci hè qualcosa in a pipa di l'acqua, per impediscenu chì i detriti entranu in u faucet è dannu u core di a valvula è altri sigilli, è causanu bloccu in casi gravi. A temperatura di l'acqua di u faucet ùn pò esse più di 90 gradi Celsius. In questu modu, per evitari danni à a superficia di u rubinettu durante a stallazione, l'operazione di stallazione
Quandu u travagliu, mette una tappa di u faucet o un saccu di plastica di u faucet nantu à u faucet.
2. Quandu si stallanu i soffietti è i tubi intrecciati, assicuratevi di attentu à a forza di strettu. S'ellu hè troppu grande, facilmente dannà u filu, è se a forza hè troppu chjuca, pò fughje per via di un sealing insufficiente, cusì a forza di stringhje deve esse appruvata.