Aosite, postu chì 1993
Trà l'ecunumia maiò, l'ecunumia di i Stati Uniti hè prevista di cresce da 4% è 2,6% rispettivamente questu annu è dopu; l'ecunumia di a zona euro crescerà da 3,9% è 2,5% rispettivamente; l'ecunumia chinesa cresce da 4,8% è 5,2% rispettivamente.
L'IMF crede chì a crescita ecunomica glubale face risichi svantaghji. I tassi d'interessu più alti in l'economie avanzate esponeranu i mercati emergenti è l'economie in via di sviluppu à risichi in termini di flussi di capitale, pusizioni monetarie è fiscali, è debitu. Inoltre, l'escalazione di e tensioni geopolitiche portanu à altri risichi glubali, mentri l'aumentu di u cambiamentu climaticu significa una probabilità più alta di disastri naturali severi.
L'IMF hà rimarcatu chì mentre l'epidemie cuntinueghja a furia, l'articuli anti-epidemie cum'è a nova vacuna di a corona sò sempre cruciali, è l'ecunumie anu bisognu di rinfurzà a produzzione, migliurà l'offerta domestica è rinfurzà l'equità in a distribuzione internaziunale. À u listessu tempu, e pulitiche fiscali di l'ecunumie anu da priorità a spesa di salute publica è di sicurezza suciale.
U Primu Vice Direttore Generale di l'IMF, Gita Gopinath, hà dettu in un blog post in u stessu ghjornu chì i decisori pulitichi in diverse ecunumie anu bisognu di monitorà strettamente diverse dati ecunomichi, preparà per emergenze, cumunicà in una manera puntuale è implementà e pulitiche di risposta. À u listessu tempu, tutte l'ecunumie duveranu realizà una cooperazione internaziunale efficace per assicurà chì u mondu pò sbarazzarsi di l'epidemie quist'annu.