Aosite, postu chì 1993
Dapoi u principiu di questu annu, a cooperazione ecunomica è cummerciale trà u Brasile è a Cina hà cuntinuatu à approfondisce, è u voluminu di u cummerciu bilaterale hà cuntinuatu à cresce. Certi esperti è autorità brasiliani anu dettu chì l'opportunità di a Cina anu furnitu un forte momentu di crescita per l'economia brasiliana.
U "Valore ecunomicu" brasilianu hà publicatu pocu tempu un numeru speciale, intervistatu u presidente brasilianu Castro Neves di u Cunsigliu di l'Affari Brasile-China è altre figure autorevoli, intruducendu è aspittendu e prospettive di a cooperazione economica è cummerciale Brasile-China.
Sicondu i rapporti, à l'iniziu di stu seculu, u voluminu cummerciale annuale trà u Brasile è a Cina era solu $ 1 billion, è avà ogni 60 ore di cummerciu bilaterale pò ghjunghje stu scopu. In l'ultimi 20 anni, l'esportazioni di u Brasile à a Cina cuntavanu l'espurtazioni totali di u paese da 2% à 32,3%. In u 2009, a Cina hà superatu i Stati Uniti per diventà u più grande paese di destinazione d'esportazione di u Brasil. In a prima mità di u 2021, u cummerciu bilaterale hà ottenutu una rapida crescita, è a cooperazione Pakistan-Cina hà un "futuru luminoso".
In una entrevista scritta esclusiva cù i ghjurnalisti di l'Agenzia di Notizie Xinhua, Elias Jabre, prufessore di ecunumia in l'Università Statale di Rio de Janeiro in Brasile, hà dettu chì u cummerciu cù a Cina hè un pilastru impurtante di l'operazione di l'ecunumia brasiliana, è "U cummerciu Brasile-Cina cuntinuerà. cresce”.