loading

Aosite, postu chì 1993

Caratteristiche di Tatami Lifts

1. Funzionamentu faciule

 

A tavola di elevazione di tatami hè operata più da l'elettricu, è certi pò ancu esse operatu da u telecomando. Hà e caratteristiche di pocu rumore, larga gamma telescopica, funziunamentu stabile, installazione simplice è operazione còmuda, chì ponu fà u spaziu internu assai variabile.

2. Salvà u spaziu

A forma di a piattaforma di elevazione tatami hè diversa. Stu disignu face l'internu senza parechje decorazioni complicate o esagerate, simplicità è generosa, è espansione u spaziu nantu à a basa di l'area originale. U pianu tatami pò ancu esse fattu in parechji spazii di lattice. O forma di cassetti, hà un bonu almacenamentu è risparmia spaziu in modu efficace.

3. Una stanza multifunzionale

L'usu di a tavola elevatrice pò realizà una stanza multifunzionale, chì pò esse usata cum'è un studiu è una sala di tè quandu hè rialzata, usata quandu riceve amichi, è pò esse usata cum'è un spaziu di divertimentu di i zitelli o un lettu cum'è una stanza di quilt. I bisogni di a maiò parte di e piccule famiglie.

 

 

prev
Zhengzhou Exhibition Review
AOSITE's heavy new product strength appeared, leading the mainstream trend of luxury
prossimu
DdStater
Nisuna dati
FEEL FREE TO
CONTACT WITH US
Basta à lasciate u vostru email o u vostru numeru di telefunu in a forma di cuntattu per pudè mandà un preventivu gratuitu per a nostra larga gamma di disinni!
Nisuna dati

 Stabbilimentu di u standard in a marcatura di casa

Customer service
detect