Aosite, postu chì 1993
Cerniera in acciaio inox
Dopu, vi insignà cumu mantene a cerniera?
1. Se a salsa di soia, l'acitu, u salinu è altri condimenti sò gocciolati nantu à u pruduttu durante l'usu, pulizziari in u tempu è sguassate cù un pappu limpiu seccu.
2. Se truvate spots neri o macchie nantu à a superficia chì sò difficiuli di sguassà, pudete aduprà un pocu detergente neutru per pulizziari, è poi asciucà cù un pappu pulitu. Ùn lavate micca cù detergenti acidi o alkalini.
3. Mantene a secca hè assai impurtante per i cardini è l'armarii. Per evità l'esposizione à longu andà à l'aria umida, l'umidità residuale deve esse asciutta dopu a preparazione di pranzu.
4. Se i cerniere si trovanu per esse solte o i pannelli di a porta ùn sò micca allinati, l'arnesi ponu esse aduprati per strincà o aghjustà.
5. A cerniera ùn pò esse chjappata è sbattuta cù oggetti taglienti o duri, altrimenti hè faciule di graffià a strata di l'electroplating, riduce a resistenza di corrosione è esse corrode.
6. Ùn aduprate micca una forza eccessiva quandu apre è chjude a porta di l'armadiu, soprattuttu quandu a manipulazione, ùn tira micca duramente per impedisce chì a cerniera sia tirata viulentemente è impactata per dannà a strata di galvanica è ancu allentà a porta di l'armadiu.
7. L'oliu lubrificante pò esse aghjuntu regularmente per u mantenimentu ogni 2-3 mesi per assicurà chì a pulley hè tranquilla è liscia, è una capa di revestimentu di superficia pò prevene megliu a corrosione.