Aosite, postu chì 1993
L'epidemie scoppiò à a fine di u 19. À quellu tempu, una seria di piani per migliurà a qualità di vita, cum'è cumprà una casa è pianificà di rinnuvà o di pianificà per aghjurnà i mobili per l'annu novu sò stati custretti à scaccià. Questu ùn hè micca rinunciatu, questu hè obligatu à posponà.
A principiu di a seconda mità di l'annu, i giganti immubiliarii cum'è Evergrande anu immersu i so prezzi di vendita finu à a strada per ritirà fondi, è mette in scena una panoplia di case à mità di prezzu in parechji lochi. U mercatu di l'abitazioni urigginariamente silenziu s'hè calatu in silenziu, è un gran numaru di detentori di munita s'ammucciavanu à ellu. A causa di i cambiamenti in e pulitiche di a terra in u terzu è u quartu livellu è ancu in e zone rurale, e case autocostruite sò spuntate, è a dumanda di hardware è prudutti di a casa hè cresciuta!
I Cinesi anu l'abitudine di salvà. Dapoi a ripresa di u travagliu è di a pruduzzione, u risparmiu per capita di u populu ùn hè micca diminuitu ma aumentatu. I cunsumatori ùn mancanu micca di soldi. Hanu solu bisognu di un mutivu di gastru. Vive in una casa nova è cambià a ropa in l'annu novu hè l'abitudine tradiziunale di i Cinesi!