Aosite, postu chì 1993
Epidemia, frammentazione, inflazione (1)
U Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) hà publicatu u cuntenutu aghjurnatu di u Rapportu di l'Economia Mundiale u 27, mantenendu a previsione di crescita ecunomica glubale per u 2021 à 6%, ma avvistendu chì a "culpa" di ricuperazione trà e diverse economie si allarga. L'analisti credi chì l'epidemie ripetute, a ricuperazione frammentata è a crescita di l'inflazione sò diventate un triplu risicu chì deve esse superatu per a ricuperazione sustinuta di l'ecunumia mundiale.
Epidemie ripetute
A nova epidemia ripetuta di a corona hè sempre u più grande fattore incertu chì afecta a ricuperazione di l'ecunumia mundiale. Affettatu da a rapida diffusione di a nova ceppa mutata di delta di coronavirus, u numeru di infezioni in parechji paesi hè tornatu recentemente. À u listessu tempu, u tassu di a cobertura di vaccinazione in parechji paesi hè sempre bassu, facendu l'ombra nantu à a fragile ripresa economica glubale.
L'IMF hà indicatu in u rapportu chì l'ecunumia glubale hè prevista per cresce da 6% è 4,9% in 2021 è 2022, rispettivamente. A premessa di sta previsione hè chì i paesi adoptanu misure di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie più mirate è u travagliu di vaccinazione cuntinueghja à avanzà, è a nova corona glubale A diffusione di u virus calarà à un livellu bassu prima di a fine di u 2022. Se a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie ùn riesce à risponde à e aspettative, u tassu di crescita ecunomica glubale quist'annu è u prossimu serà ancu significativamente più bassu di l'espertu.