Aosite, postu chì 1993
L'OMS invita l'industria è i guverni à aumentà a fabricazione di 40 per centu per risponde à a crescente dumanda glubale
L'Organizazione Mondiale di a Salute hà avvistatu chì una disrupzione severa è crescente à u supply glubale di l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) - causata da a crescente dumanda, compra di panicu, accaparramentu è abusu - mette a vita in risicu da u novu coronavirus è altre malatie infettive.
I travagliadori sanitari si basanu nantu à l'equipaggiu di prutezzione persunale per prutegge elli stessi è i so pazienti da esse infettati è infettate l'altri.
Ma a carenza lascia i medichi, l'infermiera è l'altri travagliadori in prima linea pericolosamente mal equipati per a cura di i pazienti COVID-19, per via di l'accessu limitatu à pruvisti cum'è guanti, maschere mediche, respiratori, occhiali, scudi facciali, vestiti è grembiuli.
"Senza catene di supply sicure, u risicu per i travagliadori sanitari in u mondu hè reale. L'industria è i guverni devenu agisce rapidamente per rinfurzà l'offerta, facilità e restrizioni à l'esportazione è mette in opera misure per piantà a speculazione è l'accumulazione. Ùn pudemu micca piantà COVID-19 senza prutege prima i travagliadori sanitari ", hà dettu u Direttore Generale di l'OMS, Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus.
Dapoi u principiu di u focu COVID-19, i prezzi sò aumentati. E maschere chirurgiche anu vistu un aumentu di sei volte, i respiratori N95 anu triplicatu è i vestiti anu radduppiatu.
L'approvvigionamentu pò piglià mesi per furnisce è a manipulazione di u mercatu hè diffusa, cù i stocks spessu venduti à u più altu offerente.
L'OMS hà finu à avà speditu quasi mezzo milione di set di equipaggiu di prutezzione persunale in 47 paesi *, ma i pruvisti si esauriscenu rapidamente.
Basatu nantu à u mudellu OMS, circa 89 milioni di maschere mediche sò necessarie per a risposta COVID-19 ogni mese. Per i guanti d'esaminazione, sta cifra ghjunghje sin'à 76 milioni, mentre chì a dumanda internaziunale di occhiali hè di 1,6 milioni per mese.
A guida recente di l'OMS chjama l'usu raziunale è adattatu di PPE in i paràmetri di assistenza sanitaria, è a gestione efficace di e catene di supply.
L'OMS travaglia cù i guverni, l'industria è a Rete di a Catena di Fornitura Pandemica per rinfurzà a produzzione è assicurà l'allocazioni per i paesi affettati è à risicu critichi.
Per risponde à a crescente dumanda glubale, l'OMS stima chì l'industria deve aumentà a fabricazione di 40 per centu.
I guverni duveranu sviluppà incentivi per l'industria per aumentà a produzzione. Questu include l'allentamentu di e restrizioni à l'esportazione è a distribuzione di l'equipaggiu di prutezzione persunale è altre forniture mediche.
Ogni ghjornu, l'OMS furnisce una guida, sustene e catene di supply sicure, è furnisce l'equipaggiu criticu à i paesi in bisognu.
NOTE TO EDITORS
Dapoi u principiu di u focu di COVID-19, i paesi chì anu ricevutu forniture di PPE di l'OMS includenu:
· Regione Pacificu Occidentale: Cambogia, Fiji, Kiribati, Republica Democràtica Populare Lao, Mongolia, Nauru, Papua New Guinea, Samoa, Isole Salomone, Tonga, Vanuatu è Filippine
· Regione di l'Asia Sudueste: Bangladesh, Bhutan, Maldive, Myanmar, Nepal è Timor-Leste
· Regione di u Mediterraniu Orientale: Afganistan, Djibouti, Libanu, Somalia, Pakistan, Sudan, Giordania, Maroccu è Iran
· Regione Africa: Senegal, Algeria, Etiopia, Togo, Costa d'Avorio, Mauritius, Nigeria, Uganda, Tanzania, Angola, Ghana, Kenya, Zambia, Guinea Equatoriale, Gambia, Madagascar, Mauritania, Mozambique, Seychelles è Zimbabwe