Aosite, postu chì 1993
L'istituzioni di ricerca di u mercatu in generale crede chì a Fed hà da cumincià à elevà i tassi d'interessu da marzu di questu annu. U Bancu Centrale Europeu hà annunziatu ancu prima chì finisce u so prugramma di compra d'assi d'emergenza in risposta à u focu cum'è previstu.
L'IMF hà indicatu chì l'aumentu di a tarifa iniziale di a Fed metterà pressione nantu à i tassi di scambiu di valuta di i mercati emergenti è di l'ecunumia in via di sviluppu. I tassi d'interessu più alti renderanu u prestitu più caru in u mondu, strainendu e finanze pubbliche. Per l'ecunumia cù un altu debitu in cambiu, parechji fatturi, cumprese e cundizioni fiscali più strette, a deprezzazione di a valuta è a crescita di l'inflazione impurtata, ponenu sfide.
U Primu Vice Direttore Generale di l'IMF, Gita Gopinath, hà dettu in un blog post in u stessu ghjornu chì i decisori pulitichi in diverse ecunumie anu bisognu di monitorà strettamente diverse dati ecunomichi, preparà per emergenze, cumunicà in una manera puntuale è implementà e pulitiche di risposta. À u listessu tempu, tutte l'ecunumie duveranu realizà una cooperazione internaziunale efficace per assicurà chì u mondu pò sbarazzarsi di l'epidemie quist'annu.
Inoltre, l'IMF hà dettu chì, se u trascinamentu di a crescita ecunomica sparisce gradualmente in a seconda mità di u 2022, l'ecunumia glubale hè prevista per cresce da 3,8% in 2023, un aumentu di 0,2 punti percentuali da a previsione precedente.