Aosite, postu chì 1993
Sicondu un rapportu nantu à u situ web "Nihon Keizai Shimbun" u 13 di ghjugnu, a riunione ministeriale di l'OMC hà apertu u 12 in a so sede in Ginevra, Svizzera. Questa sessione discuterà tematiche cum'è a sicurezza alimentaria è i sussidi di pesca chì sò minacciati da a guerra russo-ucraina.
In quantu à i sussidi à a pesca, l'OMC hà cuntinuatu à negocià in l'ultimi 20 anni. Ci sò opinioni chì i sussidi chì portanu à a pesca eccessiva duveranu esse pruibiti, mentre chì i paesi in via di sviluppu chì si basanu nantu à a pesca per sustene e so ecunumie sò prudenti è necessitanu eccezzioni.
A riforma di l'OMC serà ancu un prublema. U focu principalu hè di restaurà a funzione di risoluzione di e dispute per risolve i friczioni cummerciale trà i membri.
L'ultima riunione ministeriale in Buenos Aires, Argentina, in u 2017 hà finitu senza una dichjarazione ministeriale, è l'amministrazione di Trump in i Stati Uniti hà dimustratu a so critica di l'OMC. Ci hè ancu diffirenzii in e pusizioni di parechji paesi nantu à diverse tematiche sta volta, è ùn si sà ancu se una dichjarazione ministeriale pò esse emessa.
Sicondu un rapportu di l'Agence France-Presse u 12 di ghjugnu, a prima riunione ministeriale di l'OMC in quasi cinque anni hà apertu in Ginevra u 12. 164 membri speravanu di ghjunghje à un accordu nantu à a pesca, novi brevetti di vaccini di a corona è strategie per evità una crisa alimentaria glubale, ma i disaccordi sò sempre grandi.
U Direttore Generale di l'OMC, Ngozi Okonjo-Iweala, s'hè dichjaratu "prudentemente ottimista" da u principiu. Ella crede chì se u primu corpu di pulitica di l'OMC pò accettà almenu "unu o dui" prublemi, "sarà un successu".
E tensioni si sò manifestate in una riunione a porta chjusa u 12, in quale alcuni delegati anu parlatu cundannendu l'azzione militare di Russia contr'à l'Ucraina. Un portavoce di l'OMC hà dettu chì u rapprisentante ucrainu hà ancu parlatu, chì hè statu accoltu cù una standing ovation da i participanti. È pocu prima di parlà u Ministru di u Sviluppu Economicu Russu Maxim Reshetnikov, circa 30 delegati "abbandunonu a stanza".