Aosite, postu chì 1993
Cabinet GAS SPRING È A SUA OPERAZIONE
Una molla di gas di l'armadiu hè custituita da un cilindru d'acciaio chì cuntene gas (azotu) sottu pressione è una verga chì scorri in è fora di u cilindru attraversu una guida sigillata.
Quandu u gasu hè cumpressu da a retrazione di u bastone, pruduce una forza in ritornu, cum'è una primavera. In cunfrontu cù e molle meccaniche tradiziunali, a molla di gas hà una curva di forza quasi piatta ancu per i colpi assai longu. Hè dunque aduprata induve hè necessariu una forza chì hè in proporzione à u pesu da esse elevatu o spustatu, o per equilibrà l'elevazione di l'equipaggiu pesante mobile.
L'applicazioni più cumuni ponu esse vistu nantu à e porte di mobili, in l'attrezzatura medica è di fitness, in persiane è tettoie motorizzate, in finestre di dormer à cerniere in fondu è in i banchi di vendita di supermercati.
In a so versione più simplice, a molla di gas hè custituita da un cilindru è una barra di pistone, à a fine di u quale un pistone hè ancoratu, chì rializeghja cicli di compressione è estensione di u cilindru attraversu una guida sigillata. U cilindru cuntene gasu di nitrogenu sottu pressione è oliu. Duranti a fase di compressione, u nitrogenu passa da sottu à u pistone à a parti suprana per i canali.
Duranti sta fasi, a prissioni internu di u cilindru, per via di u bassu vulume dispunibule causatu da l'entrata di u pistone, hè crescente generendu l'incrementu di forza (progressione). Variendu a sezione trasversale di i canali, u flussu di gasu pò esse aghjustatu per rallentà o per accelerà a velocità di scorrimentu di a barra; cambiendu a cumminazzioni di diametri di cilindru / pistone, a lunghezza di u cilindru è a quantità d'oliu, a progressione pò esse cambiata.