Aosite, postu chì 1993
U 1 di marzu, ora lucale, l'Autorità di u Canale di Suez di l'Egittu hà annunziatu chì aumenterà i pedaghji di certi navi finu à u 10%. Questu hè u sicondu aumentu di i pedaghji per u Canale di Suez in dui mesi.
Sicondu una dichjarazione di l'Autorità di u Canale di Suez, i pedaghji per u gasu di petroliu licu, chimichi è altri cisterna anu aumentatu da 10%; i pedaghji per i veiculi è i trasportatori di gasu, a carica generale è i navi multipurpose aumentanu di 7%; Petrolieri, oliu crudu è pedaghji secchi di i trasportatori di Bulk aumentanu da 5%. A decisione hè in ligna cù a crescita significativa di u cummerciu mundiale, u sviluppu di a via navigabile di u Canale di Suez è i servizii di trasportu rinfurzati, a dichjarazione hà dettu. Osama Rabie, presidente di l'Autorità di u Canale, hà dettu chì a nova tarifa di pedaggio serà evaluata è pò esse aghjustata di novu in u futuru. L'Autorità di u Canale hà digià elevatu u pedamentu una volta u 1 di ferraghju, cù un aumentu di 6% in i pedaghji per i navi, escludendu i navi LNG è i navi da cruciera.
U Canale di Suez hè situatu à a junzione di l'Europa, l'Asia è l'Africa, cunghjuntendu u Mari Rossu è u Mari Mediterraniu. L'ingressu di u Canale hè una di e fonti principali di l'ingressu fiscale naziunale di l'Egittu è e riserve di valuta straniera.
Sicondu i dati di l'Autorità di u Canale di Suez, più di 20 000 navi anu passatu per u canali l'annu passatu, un aumentu di circa 10% annantu à 2020; L'inguernu di i pedaghji di a nave di l'annu passatu hà sappiutu 6,3 miliardi $, un incrementu annu di 13% è un altu record.