Aosite, postu chì 1993
3. Urganizazione di u sistema di gestione di a qualità
Stu requisitu hè essenziale per capisce se u fornitore pò risponde à i standard di qualità di u cumpratore. Un auditu efficace deve copre u sistema di gestione di qualità di u fornitore (QMS).
A gestione di a qualità hè un tema largu, ma u prucessu di auditu di u campu deve generalmente include e seguenti ispezioni:
Ch'ella sia dotata di u persunale di alta dirigenza rispunsevule per u sviluppu QMS;
A familiarità di u persunale di pruduzzione cù i ducumenti è i requisiti pertinenti di a pulitica di qualità;
Ch'ella hà a certificazione ISO9001;
Sia a squadra di cuntrollu di qualità hè indipendente da a gestione di a produzzione.
ISO9001, creatu da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione, hè un standard di sistema di gestione di qualità ricunnisciutu in u mondu. I fornitori devenu dimustrà i seguenti per ottene legalmente a certificazione ISO9001:
A capacità di furnisce prudutti è servizii chì rispondenu in modu coerente à i bisogni di i clienti è regulatori;
Avè prucedure è pulitiche chì ponu identificà è implementà migliurà a qualità.
U requisitu core di un sistema di gestione di qualità forte hè chì u fabricatore hà a capacità di identificà attivamente è corregge i prublemi di qualità senza l'intervenzione previa di u cumpratore o di l'ispettore di terzu.
Verificate chì u fornitore hà una squadra di QC indipendente cum'è parte di l'auditu di campu. I fornitori senza un sistema di gestione di a qualità di u sonu ùn sò generalmente micca una squadra di cuntrollu di qualità indipendente. Puderanu vulsutu cunfidassi nantu à a cuscenza di u persunale di produzzione per cuntrullà a qualità. Questu porta un prublema. U persunale di pruduzzione generalmente si favurizeghja quandu evalueghja u so travagliu.