Aosite, postu chì 1993
Per certi paesi, a cattiva logistica di spedizione hà un impattu negativu nantu à l'esportazioni. Vinod Kaur, direttore esecutivu di l'Associazione Indiana di Esportatori di Risu, hà dettu chì in i primi trè mesi di l'annu fiscali 2022, l'esportazioni di risu basmati sò cascate da 17%.
Per e cumpagnie di trasportu, cum'è u prezzu di l'acciaio cresce, i costi di a custruzzione navale sò ancu in crescita, chì ponu trascinà i prufitti di e cumpagnie di navigazione chì cumandanu navi à prezzu altu.
L'analisti di l'industria crede chì ci hè un risicu di una calata in u mercatu quandu i navi sò finiti è messi nantu à u mercatu da 2023 à 2024. Certi pirsuni cumincianu à preoccupà chì ci sarà un surplus di i novi navi urdinati da u tempu chì sò messi in usu in 2 à 3 anni. Nao Umemura, direttore finanziariu di a cumpagnia marittima japonesa Merchant Marine Mitsui, hà dettu: "Ughjettivamente parlante, dubite chì a futura dumanda di trasportu pò mantene".
Yomasa Goto, un investigatore in u Centru Marittimu di u Giappone, analizò: "Quandu i novi ordini cuntinueghjanu à emerge, l'imprese sò cunuscenti di i risichi". In u cuntestu di l'investimentu à grande scala in una nova generazione di navi di carburante per u trasportu di gas naturale liquidu è idrogenu, a deteriorazione di e cundizioni di u mercatu è l'aumentu di i costi diventeranu risichi.
U rapportu di ricerca di UBS mostra chì a congestione portu hè prevista per continuà finu à u 2022. I rapporti publicati da i giganti di i servizii finanziarii Citigroup è The Economist Intelligence Unit mostranu chì sti prublemi anu radiche profonde è hè improbabile di spariscia prestu.